نمایش
دانلود کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر دبلیو چان کیم
کتاب استراتژی اقیانوس آبی (blue ocean strategy)
دانلود رایگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود کامل کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود pdf کتاب استراتژی اقیانوس آبی
دانلود کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر دبلیو چان کیم – کتاب استراتژی اقیانوس آبی (blue ocean strategy) – دانلود رایگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf – دانلود کامل کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf – دانلود pdf کتاب استراتژی اقیانوس آبی
استراتژی اقیانوس آبی
بنام خدا
#استراتژی اقیانوس آبی
چگونه فضای بازاری بدون مدعی خلق کنیم که در آن رقابت معنائی ندارد
نوشته : دبلیو چان کیم – رنه مابورنیا
هنگامی که فضای بازار شلوغ می شود
، مقادیر پیش بینی سودآوری و رشد کاهش می یابند.
در این حالت ، رقابت خونین بین
شرکتها
، اقیانوس سرخ را خونین می سازد.
در اقیانوسهای
سرخ ، مرزهای صنعت تعریف شده و پذیرفته شده اند
، و قواعد بازی در رقابت معلومند. در اینجا شرکتها
تلاش می کنند
تا با عملکرد از رقبای خود پیشی گرفته و سهم بیشتری از بازار برای تقاضای موجود را به خود اختصاص دهند.
اقیانوسهای
سرخ تمامی صنایعی را نشان می دهند
که امروز وجود دارند . این بخش را فضای بازار شناخته شده می نامیم.
دانلود کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر دبلیو چان کیم
کتاب استراتژی اقیانوس آبی (blue ocean strategy)
دانلود رایگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود کامل کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود pdf کتاب استراتژی اقیانوس آبی
اما در طرف مقابل ، اقیانوسهای
آبی یا فضای بازار نامحدود ، خلق تقاضا ، و یا فرصت برای رشد بسیار سودآور ، تعریف
می شوند.
اقیانوسهای
آبی تمامی صنایعی هستند که امروز وجود ندارند. این بخش را فضای بازار می نامیم.
به صد سال پیش برگردید و از خود بپرسید ، چه تعداد از صنایع امروزی در آن زمان ناشناخته بودند؟ و در پاسخ خواهید گفت :
بسیاری از صنایع حتی در سطح صنعت خودرو ، ضبط موسیقی ، هوانوردی و هواپیمائی ، پتروشیمی ، بهداشت و مشاوره مدیریت
کاملاً ناشناخته بودند ، یا تازه در آن زمان در حال ظهور بودند.
حال فقط زمان را سی سال به عقب برگردانید. دوباره ، انبوهی از صنایع چند میلیارد دلاری را می بینید
که به یکباره ظاهر
می شوند
– سرمایه گذاری های مشترک ، تلفنهای موبایل ، نیروگاههای
گازی ، بیوتکنولوژی )زیست فناوری( ،فروشگاههای
دانلود کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر دبلیو چان کیم
کتاب استراتژی اقیانوس آبی (blue ocean strategy)
دانلود رایگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود کامل کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود pdf کتاب استراتژی اقیانوس آبی
زنجیرهای ارزان ، سیستم های حمل و نقل سریع بسته ها خودروهای کوچک حمل و نقل .
حال زمان را بیست سال جلوتر ببرید ، یا حتی پنجاه سال ، و از خود بپرسید چه تعداد از
صنایعی که الان ناشناخته هستند ، در آن زمان وجود خواهد داشت.
صنایع متعددی در آینده خواهند آمد که حالا وجود ندارند.
چگونه شرکتها می توانند از اقیانوس سرخ رقابت های خونین بگریزند؟
چگونه می توانند اقیانوسی آبی خلق کنند؟آیا رویکردی نظام مند برای دستیابی
به این هدف و در نتیجه حفظ پایدار سطح بالایی از عملکرد ، وجود دارد؟
نوآوری در ارزش: سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی شرکتهای
گرفتار در اقیانوس سرخ دنباله روی رویکردهای متداول هستند ، آنها مسابقه میدهند
تا از رقیب پیشی بگیرند و
برای این کار نیازمند ساختن جایگاهی قابل دفاع در نظام موجود صنعت هستند .
خالقان اقیانوسهای
آبی ، با کمال تعجب ، از رقابت به عنوان ملاک عمل استفاده نمی کنند
، در عوض ، آنها پیرو منطق
دانلود کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر دبلیو چان کیم
کتاب استراتژی اقیانوس آبی (blue ocean strategy)
دانلود رایگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود کامل کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود pdf کتاب استراتژی اقیانوس آبی
استراتژیک متفاوتی هستند که ما آن را “نوآوری در ارزش” می نامیم.
نوآوری در ارزش ، سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی است.
ارزش قابل ارائه خریداران دارد.
صرفه جویی های
هزینه ای
با حذف یا کاهش در عواملی ایجاد می شود
که صنعت روی آنها رقابت می کند.
ارزش برای خریدار نیز با افزایش در و یا خلق عناصری ارتقا داده می شود
که در آن صنعت هرگز عرضه نشده بوده اند .با گذشت زمان ، هزینه ها
باز هم بیشتر کاهش می یابند، زیرا صرفه مقیاس به علت افزایش حجم فروش ،
دانلود کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر دبلیو چان کیم
کتاب استراتژی اقیانوس آبی (blue ocean strategy)
دانلود رایگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود کامل کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdf
دانلود pdf کتاب استراتژی اقیانوس آبی
معلول ارزش برتری است که صنعت تولید می کند.خلق اقیانوسهای
آبی تحقق همزمان کاهش هزینه ها
و افزایش ارزش برای خریداران را میسر می سازد.
استراتژی اقیانوس سرخ در برابر اقیانوس آبی
استراتژی اقیانوس سرخ استراتژی اقیانوس آبی
رقابت در فضای بازار موجود خلق فضای بازار بی رقابت
پیروزی در رقابت بی معنا ساختن رقابت و..
لیلا سعیدی راد – :
واقعا براتون متاسفم نوشتید دانلود کتاب بعد از خرید متوجه شد م که خلاصه کتابه که تو سایتای دیگه رایگان گذاشتن و فقط ۳۶ صفحه هستن من که راضی نیستم شما به نوعی کلاه برداری کردید ۷۰۰۰ تومن ارزش این دروغی و نداره . حتما تو فضای مجازی اینو به اطلاع همه میرسونم